Ostu ja müügi tingimused

SIMBA.EE e-poe toodete ostmise ja müügi tingimused

Tingimused on koostatud 01.09.2021

1. Mõisted

1.1. E-pood on elektrooniline pood, mis asub veebilehel www.simba.ee.

1.2. Konto tähendab isiklikku kontot, mis luuakse pärast ostja registreerumist e-poes.

1.3. Müüjaks on Kaivana Ltd., Leedu Vabariigis registreeritud juriidilise isiku kood: 133983057, juriidiline aadress Rūtų str. 8, Dievogala village, Kaunase rajoon, Leedu, LT-53428. Müüja andmeid kogutakse ja säilitatakse juriidiliste isikute registris, registripidajaks on riiklik ettevõtete registrikeskus. Müüja käibemaksukohustuslase number on LT339830515.  

1.4. Ostja all mõeldakse 1) teovõimelist füüsilist isikut, st täisealiseks saanud isik, kelle teovõime ei ole kohtumäärusega piiratud; 2) neljateist- kuni kaheksateistaastast alaealist, kellel on vanemate või eestkostjate nõusolek, välja arvatud juhul, kui ta on emantsipeerunud; 3) juriidilist isikut.

1.5. Toode/tooted on e-poes müüdav(ad) toode/tooted.

1.6. Andmekaitsepõhimõtted on dokument, mille eesmärk on anda ostjale (füüsilisele isikule) teavet tema isikuandmete töötlemise eesmärkide, ulatuse ja turvalisuse kohta, samuti anda muud ostja isikuandmete töötlemisega seotud teavet, mida nõuavad kohalduvad õigusaktid.

1.7. Tingimused viitavad antud e-poe SIMBA.EE toodete ostu- ja müügitingimustele, mida kohaldatakse ostja mis tahes ostule e-poes ning ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingutele.  

1.8. Leping on ostja ja müüja vahel sõlmitud leping e-poest toodete ostmiseks, mis koosneb ostja poolt e-poes pakutava kauba tellimise avaldusest ja käesolevatest tingimustest.

2. Üldsätted

2.1. Käesolevate tingimuste ja neis viidatud dokumentide eesmärk on anda ostjale teavet müüja kohta ning sätestada e-poes toodete müümise tingimused.

2.2. Tingimused on ostja ja müüja vahel toodete ostulepingute sõlmimisel kohustuslikud.  

2.3. Ostja peab enne tellimuse vormistamist tingimustega tutvuma ja nendega nõustuma (s.t. peale tingimustega tutvumist tegema linnukese „Olen tingimustega tutvunud ja nõustun nendega“ juurde.). Kinnitatud tingimused on siduvaks juriidiliseks dokumendiks, mis loetakse lepingu lahutamatuks ja eraldamatuks osaks ning milles on kirjas ostja ja müüja õigused ja kohustused, toodete ostmise ja nende eest tasumise tingimused, toodete kohaletoimetamise ja tagastamise protseduur, poolte vastutus ja muud toodete müügiga seotud tingimused.andmekaitsepõhimõtetega.

2.5. Kui ostja keeldub tingimuste või andmekaitsepõhimõtetega tutvumast ja ei nõustu nendega, ei saa ostja toodete tellimust vormistada ja lepingut sõlmida.  

2.6. E-pood on jaekauplus, mis keskendub ostjatele, kelle eesmärk on lõpptarbimine. 

3. Toodete tellimus ja lepingu sõlmimise hetk

3.1. Ostja saab e-poest tooteid tellida ühel järgmistest viisidest:

3.1.1. Ilma registreerimata.

3.1.2. Pärast e-poes registreerimist (olles loonud konto). Pärast ostja edukat registreerimist luuakse ostjale individuaalne konto, kuhu ostja saab sisse logida, sisestades registreerimisel kasutatud e-posti aadressi ja enda loodud parooli.

3.2. E-poest toodete tellimiseks peab ostja logima sisse oma kontole või valima registreerimata ostmise funktsiooni ning sisestama tootetellimuse nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud andmed e-poe süsteemis esitatud asjakohase teabe jaoks mõeldud väljadele.

3.3. Toodete tellimust saavad esitada ainult tingimuste punktis 1.4 nimetatud isikud. Tingimustega nõustudes kinnitab ostja, et ta võib e-poest tooteid osta.

3.4. Toodete e-poest tellimise protseduur annab ostjale võimaluse kontrollida ja parandada vead enne tellimuse vormistamist. Seetõttu on ostjal soovitatav tellimus hoolikalt läbi lugeda ja kontrollida tellimust selle esitamise igas etapis. Ostja, kes on koostanud toodetest ostukorvi ja sooritanud kõik toodete tellimuse vormistamise etapid, peab tellimuse vormistamiseks vajutama nuppu „Telli ja maksa“. Pärast tellimuse vormistamist on ostja kohustatud tasuma toodete eest vastavalt tingimuste punktile 5.6.

3.5. Leping loetakse sõlmituks hetkest, kui ostja esitab toodetele tellimuse ja tasub tellitud toodete eest ning saab e-posti teel kinnituse, et müüja on kaupade eest makse kätte saanud.  

3.6. Juhul, kui müüjal puudub võimalus esitatud tellimust täita (näiteks ei ole enam võimalik tooteid tarnijatelt tellida, tooteid on puudu või esineb viga toote hinna kuvamisel e-poes, vastavalt käesolevate tingimuste punktile 5.5), teavitatakse sellest ostjat viivitamatult e-posti teel või muul viisil ning sellise toote tellimuse täitmine lõpetatakse. Sel juhul tagastab müüja ostjale toote eest tasutud raha hiljemalt 14 päeva jooksul.  

3.7. Pärast toodete saatmist teavitab müüja sellest ostjat e-posti teel.

3.8. Kui ostja ei vormista tellimust vastavalt tingimuste punktile 3.5, säilitatakse ostja poolt koostatud ostukorvi müüja süsteemis 14 päeva. Kui ostja selle aja jooksul tellimust ei vormista ja/või toodete eest ei tasu, siis tellimus tühistatakse. Sellel perioodil ostukorvis olevaid tooteid ei broneerita ja nende hind võib muutuda.  

3.9. Müüja jätab endale õiguse täita ainult neid toodete tellimusi, milles on esitatud õiged ja täpsed toodete ostmiseks ja/või kohaletoimetamiseks vajalikud andmed (näiteks toote tarneaadress, telefon, e-post jne). .

3.10. Pärast oma kontole sisselogimist näeb ostja ostude ajalugu.

3.11. Lepingu sõlmimisega nõustub ostja, et toodete ostudokumendid - käibemaksuga arved, mis on ühtlasi toodete kehtivad garantiidokumendid (kui need olemas on) - võib esitada talle füüsiliselt - koos toodetega või elektrooniliselt - ostja registreerimisvormis toodud e-posti aadressile.

3.12. Olles tutvunud tingimustega ja nõustunud nendega, kinnitab ostja, et ta ei vaidle vastu sellele, et tingimusi ei esitata ostjale eraldi kirjalikult (paberkandjal), välja arvatud juhul, kui lepingu osapooled on lepingus kokku leppinud teisiti. Tingimustega tutvumiseks, nende salvestamiseks ja/või trükkimiseks on ostjal võimalik need saata e-poest või pöörduda müüja poole vastavasisulise sooviga e-posti aadressil info@simba.ee.

4. Ostja ja müüja õigused ja kohustused

4.1. Ostjal on õigus:  

4.1.1. Osta e-poest tooteid vastavalt käesolevatele tingimustele.  

4.1.2. Tühistada leping, asendada või tagastada toode vastavalt käesolevatele tingimustele ja Leedu Vabariigi õigusaktidele.

4.2. Ostja teeb järgmist:  .

4.2.1. Tasub tellitud toodete eest ja võtab need vastu vastavalt käesolevatele tingimustele.

4.2.2. Kontol ja/või toodete tellimust esitades esitab ainult toodete tellimiseks vajalikud õiged ja täielikud andmed ning nende muutumisel uuendab andmeid või teavitab nende muutumisest müüjat.

>4.2.3. Kasutab e-poodi ausalt ja korrektselt, kahjustamata selle tööd või stabiilset tööd.

4.2.4. Pärast konto loomist kohustub ostja mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult müüjat teavitama.

4.2.5. Järgib e-poe kasutamisel käesolevaid tingimusi, muid e-poes sõnaselgelt toodud tingimusi ning Leedu Vabariigi õigusakte.

4.3. Müüjal on õigus:

4.3.1. Muut käesolevaid tingimusi, e-poe funktsioone, toodete tarnimist, ulatust, olemust.

4.3.2. Kui ostja püüab kahjustada e-poe töö stabiilsust ja turvalisust või ei järgi käesolevaid tingimusi, on müüjal õigus viivitamata ja ilma hoiatuseta piirata ostja e-poe kasutamise võimalusi või peatada need või kustutada ostja konto. Müüja ei vastuta ostja sellega seotud kahjude eest.

4.3.3. Omal äranägemisel igal ajal lisada ja/või tühistada pakkumisi, soodustusi või muuta e-poes avaldatud toodete hindu või e-poe mis tahes materjali või sisu, rikkumata seejuures ostja õigusi, sealhulgas sellise lepingu tingimusi, mis on sõlmitud enne sellist muudatust.

4.4. Müüja kohustub tegema järgmist:

4.4.1. Tegema jõupingutusi ostja tellimuse nõuetekohaseks ja õigeaegseks täitmiseks.

4.4.2. Andma ostjale kogu vajalik teave.

4.4.3. Järgima kõiki käesolevates tingimustes sätestatud nõudeid.

4.4.4. Pakkuda ostjale muud analoogset või võimaluste piires sarnast toodet, kui müüjal puudub võimalus ostjale tema tellitud toodet pakkuda.

5. Toodete hinnad, tasumise kord ja tingimused

5.1. Toodete hinnad on toodud e-poes toodete kirjelduste juures ja ostja poolt koostatud tellimuses. Toodete hinnad on esitatud eurodes koos käibemaksuga.

5.2. Toodetele rakendub toodete tellimuse vormistamise hetkel kehtinud toodete hind.

5.3. Toodete hinnad e-poes on määratletud ilma toodete kohaletoimetamise maksumuseta. Toodete kohaletoimetamise hinnad on märgitud e-poes „Toote kohaletoimetamise“ all.  

5.4. Toodete koguhind koos maksude, tarne- ja muude kuludega tuuakse ära toodete tellimuse vormistamisel.  

5.5. Müüjal on õigus pärast ostja tellimuse vormistamist muuta e-poes märgitud toote hinda, kui müüja tuvastab, et toodete hinnad on ebatäpsed e-poe infosüsteemide tehniliste vigade, ilmsete tegevusetusest tulenevate vigade tõttu või muude objektiivsete põhjuste tõttu, mis ei ole müüjast sõltuvad. Sellisel juhul teavitab müüja sellest ostjat kirjalikult ja võimaldab ostjal osta tooted õige hinnaga või tühistada tellimus. Tellimust ei täideta enne, kui ostja vastus on kätte saadud. Juhul, kui ostja ei võta talle määratud kontaktidega ühendust, loetakse tellimus tühistatuks ja ostjat teavitatakse sellest e-posti teel. Toote tellimuse tühistamisel tagastatakse ostjale kõik ostja poolt tasutud summad viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul .

5.6. Ostja tasub toodete eest tootetellimuse vormistamise ajal internetipanganduse teel meie maksepartneri Paysera LT Ltd kaudu.  

5.7. Toodetele järele tulles ei ole võimalik tasuda sularahas ega pangakaardiga.

5.8. Ostja kohustub tasuma toodete eest ettemaksu, st tasuma tellimuse esitamise ajal. Müüja ei vastuta maksekorralduste nõuetekohase täitmise ja müüja kontole krediteerimise eest.

5.9. Toodete tarnetähtaeg algab hetkest, kui müüja kinnitab ostjale, et toodete eest on tasu laekunud.

6. Toodete kohaletoimetamine  

6.1. Tooted tarnitakse kogu Leedu Vabariigi territooriumil.

6.2. Tooted saab ostjani tarnida ühel järgmistest viisidest:  

6.2.1. Kulleriga (teenusepakkujate nimekirja leiate siit).

6.2.2. Iseteenindusterminali (teenusepakkujate nimekirja leiate siit).

6.3. Üle €20 väärtusega tellimused tarnitakse Leedu Vabariigi territooriumil tasuta.  

6.4. E-poes märgitud toodete kohaletoimetamise hinnad võivad muutuda vastavalt kehtivatele tingimused, toodete kohaletoimetamise tähtajad ja hinnad on toodud e-poes jaotises "Toodete kohaletoimetamine".  

6.5. Valides kulleriga kohaletoimetamise, märgib ostja täpse kohaletoimetamise koha. Tooted võtab vastu toodete tellimuse esitanud ja isikut tõendava dokumendi esitanud isik.

6.6. Pärast iseteenindusterminali tarnimise valimist ei võta müüja mingit vastutust toodete eest, mille on kogunud mõni muu isik, kellele ostja on andnud tellimuse kättesaamise koodid. Avaldades hoiukoha uksekoodi või muid tellimusega seotud andmeid teisele isikule, võtab ostja endale vastutuse ja tal ei ole õigust esitada müüja vastu pretensioone toodete valele isikule üleandmise osas.

6.7. Leedu Vabariigis tarnitakse tooted tavaliselt 2–3 päeva jooksul pärast toodete eest tasumist. Täpsemad toodete kohaletoimetamise tingimused on toodud e-poe jaotises „Toote kohaletoimetamine“.  

6.8. Määratletud toodete tarnetingimused on esialgsed. Müüja ei saa garanteerida, et tooted tarnitakse kindlaksmääratud tähtaegadel kõigil juhtudel ilma eranditeta. Erandjuhtudel, sealhulgas kui vajalikud tooted on otsas, võivad kohaletoimetamisteenuseid osutavate olemite sammud toodete kohaletoimetamist edasi lükata. Sellisel juhul teavitab müüja sellest viivitamatult ostjat ja annab teada kauba kohaletoimetamise aja. Igal juhul, kui ostja on kasutaja, tarnib müüja toote talle hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingu sõlmimise kuupäevast.

6.9. Kui toote kohaletoimetamine on võimatu, kuid mitte müüja süül (näiteks kui ostja märkis toote tellimisel vale aadressi, ostja ei tulnud kulleriga kokkulepitud ajal toodetele järgi või ei tulnud toodetele iseteenindusterminali määratud tähtaja jooksul järgi, jne), tooteid uuesti välja ei saadeta, välja arvatud juhtudel, kui ostja soovib täiendavat saatmist, millega võib kaasneda lisatasu. Kui ostja eelnimetatud taotlust ei esita, on müüjal õigus leping lõpetada ja tagastada ostjale toodete eest tasutud raha, millest on maha arvatud müüjalt pangaülekannete eest võetavad pangatasud ja toodete kohaletoimetamise kulud.

6.10. Ostetud toodete vastuvõtmisel peab ostja koos kulleriga kontrollima kauba seisukorda. Kui avastatakse, et saadetud pakk on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), on ostjal õigus saadetist mitte vastu võtta. Sel juhul peab ostja koos kulleriga täitma tuvastatud kahjustuste märkimiseks spetsiaalse pakendi ülevaatuse akti ning teavitama sellest viivitamatult müüjat e-posti aadressil: info@simba.ee või telefoni teel: +370 (610) 48 141.

6.11. Pärast ostja poolt saadetise vastuvõtmist ja allkirja andmist kulleri poolt esitatud andmesalvestajasse või paberkandjal tarnekinnitusse ilma märkusteta loetakse, et tooted on üle antud kahjustamata pakendis. Müüja vabaneb sellisel juhul toodete kahjustamise vastutusest ostja ees, kui selline kahju on põhjustatud pakendikahjustusest või tekkis nende tekkimise ajal.

6.12. Ostja on kohustatud teavitama müüjat toodete kvaliteedis tuvastatud ilmsetest puudustest, nagu toote pakendi rikkumine, ebakõlad koguses, valikus, komplektsuses, jne, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul alates toodete ostjale üleandmisest. Pärast määratud tähtaega ei ole ostjal õigust esitada müüjale pretensioone üleantud toodete ilmsete puuduste kohta.  

6.13. Toodete juhusliku kaotsimineku või kahjustumise risk läheb üle ostjale, kui tema või tema poolt määratud isik, välja arvatud vedaja, võtab tooted vastu.  

7. Lepingust taganemine ja lepingust taganemise vormi näidis

Lepingust taganemise õigus

7.1. Tarbijast ostjal on õigus põhjust täpsustamata lepingust taganeda, teatades sellest müüjale kirjalikult hiljemalt 14 päeva jooksul.  

7.2. Ostja ei saa kasutada lepingust taganemise õigust:

7.2.1. Kiiresti riknevaid tooteid või lühikese säilivusajaga tooteid puudutavate lepingute puhul.

7.2.2. Lepingutele pakendatud toodete kohta, mis on pärast tarnimist lahti pakitud ja ei sobi tagastamiseks tervisekaitse- või hügieenikaalutlustel.

7.3. Müüjal on õigus keelduda tagastatud toodete vastuvõtmisest vastavalt kehtivatele õigusaktidele.

7.4. Lepingust taganemise tähtaeg lõpeb 14 päeva pärast:  

7.4.1. Kui ostja või ostja määratud isik, välja arvatud vedaja, saab toote kätte, kui leping on sõlmitud.

7.4.2. Kui ostja või ostja määratud isik, välja arvatud vedaja, saab viimase toote, kui on sõlmitud leping, mille kohaselt ostja tellib ühes tellimuses rohkem kui ühe toote ja need tarnitakse eraldi.

7.4.3. Kui ostja või ostja poolt määratud isik, välja arvatud vedaja, saab kätte viimase partii või selle osa, kui on sõlmitud leping, mille kohaselt tarnitakse tooted erinevate partiidena või osadena.  

7.4.4. Kui ostja või ostja poolt määratud isik, välja arvatud vedaja, võtab vastu esimese toote, kui on sõlmitud leping toodete regulaarseks toimetamiseks määratletud ajavahemiku jooksul.

7.5. Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peab ostja võtma ühendust müüjaga (Kaivana OÜ, aadress: Rūtų str. 8, Dievogala küla, Kaunase rajoon, Leedu, LT-53428, telefoninumber: +370 (610) 48 141, e-post: info@simba.ee), et anda teada lepingust taganemise otsusest ühemõttelise avalduse esitamise teel (nt posti või e-posti teel). Ostja võib kasutada lepingust taganemise vormi näidist (tingimuste punkt 7.17), kuid see ei ole kohustuslik. Lepingust taganemisel saab ostja märkida oma eelistatud raha tagastamise viisi.

7.6. Taganemise tähtajast kinnipidamiseks võib ostja saata müüjale enne taganemistähtaja möödumist vaid teate, et ostja kasutab oma õigust lepingust taganeda.

7.7. Pärast ostja poolt lepingust taganemise avalduse esitamist elektroonilise sidevahendi abil teavitab müüja viivitamatult ostjat lepingust taganemise teate kättesaamisest ostja poolt edastatud e-posti teel.

>Lepingust taganemise tagajärjed

7.8. Kui ostja lepingust taganeb, kohustub müüja viivitamata ja mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates päevast, mil ta sai ostjalt lepingust taganemise teate, tagastama ostjale kõik ostja poolt tasutud summad, sh ostja poolt tasutud toodete kohaletoimetamise kulud (va lisakulud, mis tekivad juhul, kui ostja valib müüja poolt mitte pakutava odavaima tavatarneviisi, vaid mõne muu tarneviisi). Ostjale kõigi tasutud summade tagastamisel kasutab müüja sama makseviisi, mida ostja kasutas müüjale tasumiseks, välja arvatud juhul, kui ostja on sõnaselgelt nõustunud teistsuguse viisiga. Igal juhul ei pea ostja tasuma sellise tagastamisega seotud tasusid.

7.9. Müüja ei hüvita ostjale lisakulusid, mis on tekkinud seoses sellega, et ostja valis selgelt müüja pakutud odavaimast tavatarneviisist erineva viisi.  

7.10. Müüja jätab endale õiguse mitte tagastada ostjale tema poolt tasutud summasid (toote hind ja/või kohaletoimetamise kulud) kuni toote müüjale tagastamiseni või kuni ostja esitab tõendi, et toode on müüjale saadetud, olenevalt sellest, kumb leiab aset varem.

7.11. Ostja on kohustatud tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates müüjale lepingust taganemise teate esitamisest, müüjale või muule tema poolt volitatud isikule saatma ja üle andma.  

7.12. Ostja kannab toodete tagastamisega seotud otsesed kulud.

7.13. Ostja vastutab ainult tagastatava toote väärtuse vähenemise eest, mis on põhjustatud toimingutest, mis ei ole vajalikud toote olemuse, omaduste ja toimimise kindlaksmääramiseks.  

7.14. Juhul, kui tooted tarniti ostjale pärast lepingu lõpetamist:

7.14.1. Ostja peab tooted viivitamatult müüjale tagastama.

7.14.2. (c) Ostjal on kohustus tooteid enne müüjale tagastamist õigesti hoiustada.

7.15. Ostja saab tooted tagastada järgmiselt:

7.15.1.  Toimetades need müüjale aadressil: Veiverių str. 71 Kaunas, Leedu LT-46359, saajale [kliiniku nimi];  

7.15.2. Kasutades kolmandate isikute teenuseid, kes osutavad kohaletoimetamise teenuseid ja toimetavad kohale müüja kontorisse aadressil: Rūtų str. 8, Dievogala küla, Kaunase rajoon, Leedu, LT-53428. Ostja peab valima sellise toote saatmisviisi, mis tagab toote kohaletoimetamise müüja kontorisse (müüja hoiatab, et Leedu Post ei toimeta pakke lõplikule adressaadile).  

7.16. Toodete tagastamise kohta tekkivate küsimuste korral saab ostja müüjaga ühendust võtta e-posti aadressil info@simba.ee või telefoni teel: +370 (610) 48 141.  

Lepingust taganemise näidis

7.17. Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks saab ostja kasutada seda lepingust taganemise vormi näidist, kuid see ei ole kohustuslik.

Lepingust taganemise blanketi näidis

(Täitke see vorm ja tagastage ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)  

Saaja:

UAB Kaivana

Rūtų g. 8, Dievogalos k., Kauno r. sav., Leedu, LT-53428.

E-post: info@simba.ee

I / Annan teada, et taganen nende toodete ostu-müügilepingust*

/ teenused*, tellitud* / kätte saadud* ___________ (kuupäev),  

– Kasutaja/kasutajate -nimi ja perekonnanimi: _______________________

- Kasutaja/kasutajate aadress: _______________________

- Kasutaja allkiri/kasutajate allkirjad:** _______________________  

- Kuupäev: _______________________  

(*) Kustutage mittevajalik

8. Toote kvaliteet ja garantii

8.1. Iga müüdava toote omadused on toodud e-poest leitavas tootekirjelduses.

8.2. Müüja garanteerib toodete kvaliteedi (toote garantii vastavalt seadusele).

8.3. Toodete tootja või müüja võib teatud toodetele anda toodete kvaliteedigarantii (kaubandusgarantii), mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on toodud konkreetsete toodete kirjelduses. Kui tootele kehtib seda tüüpi garantii, on see märgitud tootega kaasasolevasse kirjeldusse. Kvaliteedigarantii ei piira ega kitsenda tarbija õigusi, mis on kehtestatud õigusaktidega, pärast ebasobiva kvaliteediga toote ostmist.

8.4. Juhtudel, kui konkreetsetele toodetele on määratud kindel aegumiskuupäev, müüb müüja need tooted ostjale selliselt, et tal oleks reaalne võimalus neid tooteid kuni aegumiskuupäeva lõpuni kasutada.  

8.5. Ostja võib esitada pretensioone toote, millele on määratud aegumistähtaeg, puuduste kohta, kui need on tuvastatud enne toote aegumiskuupäeva.

8.6. Tootepildid e-poes on illustratiivse tähendusega. Toodete tegelik välimus ja värvus võivad erineda tulenevalt ostja tellimuse vormistamisel kasutatud seadme ekraani eraldusvõimest või värvimoonutustest. Müüja teeb kõik endast oleneva, et tooteid võimalikult täpselt kujutada, kuid tegelikkuses võivad tooted nende kujutistest erineda. Samuti võib toote pakend erineda e-poes näidatud pakendist. Juhul, kui ostja vajab toodete kohta täpsemat teavet, nõu või juhiseid, saab ostja müüjaga otse ühendust võtta e-posti teel: info@simba.ee või telefoni teel: +370 (610) 48 141.

8.7. Toodete puudused kõrvaldatakse, defektsed tooted asendatakse ja tagastatakse Leedu Vabariigi õigusaktide ja käesolevate tingimuste nõuetest lähtuvalt.  

8.8. Tarbijast ostjal, kes on ostnud ebasobiva kvaliteediga toote või toote müügi hetkel aegunud kõlblikkusajaga toote, on õigus:

8.8.1. Nõuda müüjalt toote puuduste tasuta kõrvaldamist.

8.8.2. Nõuda müüjalt ebapiisava kvaliteediga toote tasuta asendamist sobiva kvaliteediga tootega.  

8.8.3. Nõuda müüjalt toote hinna vastavat alandamist.  

8.8.4. Leping ühepoolselt lõpetada ja nõuda toote eest tasutud hinna tagastamist.

8.9. Kui müüjal puudub võimalus ostja valitud meetodit rakendada, pakub müüja tingimuste punktis 8.8 sätestatud alternatiivset meetodit.  

8.10. Ostja ei või lepingut üles öelda, kui toote puudus on ebaoluline.  

8.11. Ebapiisava kvaliteediga toote tagastamiseks peab ostja esitama müüjale kirjaliku taotluse (päringud saab esitada e-posti aadressil info@simba.ee või posti teel aadressil: Rūtų str. 8, Dievogala küla, Kaunase rajoon, Leedu, LT-53428). Koos taotlusega peab ostja:

8.11.1. esitama müüjalt saadud toote ostmist kinnitava dokumendi (näiteks käibemaksuga arve). Müüjalt saadud toote ostmist tõendava dokumendi esitamata jätmisel ostja nõudeid ei täideta;

8.11.2. Määratlege tellimuse number, toote nimi ja defektid.

8.11.3. Kauba pilt, defektse piirkonna pilt (kui tegemist on mehaanilise vigastusega ja on võimalik teha pilt).

8.11.4. Üks ostja poolt valitud tingimuste punktis 8.8 nimetatud nõuetest.  

8.12. Müüja vaatab ostja kirjaliku taotluse saamisel taotluse läbi ja esitab vastuse hiljemalt 14 päeva jooksul alates ostja päringu kättesaamise päevast, kui muud õigusaktid ei näe ette teisiti.  

8.13. Raha ebakvaliteetse toote eest tagastatakse ostjale 14 päeva jooksul alates raha tagastamise taotluse esitamisest ja toote müüjale tagastamisest. Kui toodet müüjale ei tagastata, arvestatakse 14-päevast perioodi tegelikult toote müüjale tagastamise päevast. Tingimustega nõustudes nõustub ostja raha tagastamisega ostja pangakontole, kui ostja ja müüja ei lepi kokku teisiti.  

8.14. Tooted tagastatakse tingimuste punktis 7.15 kehtestatud korras.

8.15. Defektsete toodete tagastamisel müüjale hüvitab toodete ostjale tagastamise kulud müüja.

9. Vastutus

9.1. Ostja vastutab kõigi oma e-poodi kasutades tehtud toimingute eest, sealhulgas konto sisselogimise andmete kaitsmise ja/või kolmandatele isikutele edastamise eest. Ostja võtab endale vastutuse ostja konto kasutamise eest kolmandate isikute poolt.  

9.2. Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud ebaõigete või ebatäpsete andmete põhjustatud tagajärgede eest.

9.3. Müüja ei võta endale mingeid riske ega vastutust ning on neist tingimusteta vabastatud, kui ostja ei ole tingimuste ja andmekaitsepõhimõtetega täielikult või osaliselt tutvunud, kuigi tal selline võimalus oli.  

9.4. Müüja müüb e-poes tooteid ainult ostja majapidamises kasutamiseks või isiklikuks tarbeks (tarbimise eesmärgil). Müüja ei vastuta saamata jäänud kasumi, äritegevuses tekkinud kaotuse, tegevuse katkemise või ärivõimaluse kaotamise eest.  

10.  Vääramatu jõud 

10.1. Müüja ei vastuta lepingu või lepingust tulenevate kohustuste täitmata jätmise või täitmisega viivitamise eest, kui täitmata jätmine või viivitus tulenes müüjast sõltumatutest sündmustest (vääramatu jõud).

10.2. Müüja kontrollimatu sündmus tähendab mis tahes tegevust või sündmust, mida müüja ei saa mõistlikult kontrollida (vääramatu jõud).

10.3. Müüja poolt kontrollimatu sündmuse korral, mis mõjutab müüja lepingust tulenevate kohustuste nõuetekohast täitmist:

10.3.1. Müüja teavitab ostjat viivitamatult; ja

10.3.2. Müüja lepingust tulenevate kohustuste täitmine peatub ja kohustuse täitmise tähtaeg pikeneb müüjast mitteolenevate sündmuste kestuse võrra. Kui müüjast mitteolenevad sündmused mõjutavad kauba üleandmist ostjale, lepib müüja uue tarnekuupäeva kokku pärast müüjast mitteolenevate sündmuste lõppu.  

11. Lõppsätted  

11.1. Tingimustes viidatud kirjalike teadete saatmine hõlmab ka teadete saatmist e-posti teel. Müüja saadab kõik teatud ostjale ostja kontol või tellimuse vormistamise ajal märgitud e-postile või telefonile.  

11.2. Müüja jätab endale õiguse tingimusi muuta, parandada või täiendada. Kui ostja sooritab e-poes ostu, siis rakenduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused, järelikult soovitatakse ostjal tingimused läbi lugeda iga kord, kui tellimus esitatakse.  

11.3. Kõikidele müüja ja ostja vahel sõlmitud lepingutele kehtivad käesolevad tingimused koos tingimustes nimetatud dokumentidega.

11.4. Leedu Vabariigi õigusaktid annavad ostjale (kasutajale) teatud õigused seoses ebapiisava kvaliteediga toodetega. Ühtegi tingimuste sätet ei tohiks tõlgendada ostja (kasutaja) selliste õiguste kasutamist piirava või kitsendavana.

11.5. Ostetud toodete osas müüjale pretensiooni esitamiseks, müüja teavitamiseks tingimuste rikkumisest või muude toodete või tingimuste kohaldamisega seotud küsimuste korral võib ostja ühendust võtta telefoni teel: +370 (610) 48 141, e-posti teel: info@simba.ee või posti teel: Rūtų str. 8, Dievogala küla, Kaunase rajoon, Leedu, LT-53428. Müüja vastab ostja kirjalikult laekunud päringutele või pretensioonidele 14 päeva jooksul alates nende kättesaamise päevast.

11.6. Ostjal on õigus esitada müüja vastu seoses ostetud toodetega pretensioon Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras